Od 1.11.2024 pronajmu svůj byt 2kk, 52 m2 s balkónem a sklepem. Kuchyň s varnou deskou a el. troubou. V bytě je taky jedna malá místnost sloužící jako šatna, včetně skříně. Jinak byt bude prázdný. Nájemné činí 15.400 Kč, poplatky 2.400 Kč pro 1 os nebo 3.000 Kč pro 2 os. Elektřina se přepisuje na nájemce. Byt je situován na východní stranu s výhledem do zeleně. Kauce 2 nájmy. Majitelka: 724 060 569.
Pronájem bytu s garáží
Dobrý den, budeme mít k pronájmu od listopadu byt 2+kk s garážovým stáním v F1 s výhledem na hřiště, 3patro. Více informací na tel.c.731173420, děkuji Caltová
poptávka – parkovací stání
Dobrý den,
kdo prodá nebo pronajme parkovací stání (dlouhodobě)
Nabídněte.
Děkuji Hadravů (602696865)
jiri.hadravu@seznam.cz
Náhradní dlaždice
Dobrý den,
sháním šedé dlaždice o rozměru 330×330 mm, viz obrázek. Na chodbě se nám odlepily a při snaze znovu je přilepit jsem jich několik rozbil.
Ve sklepě sice máme náhradní dlaždice, ale bohužel jiný motiv.
Pokud někdo dlaždice máte a jste ochotni je prodat, ozvěte se mi, prosím, na 773 192 788, případně na hnizdil@gmail.com
Děkuji
Hnízdil
pronájem parkovacího stání
Dobrý den, dlouhodobě pronajmu venkovní parkovací stání. V případě zájmu volejte 724 060 575 nebo psimonovi@seznam.cz
S pozdravem
Šimon
Parkovací stání – poptávka
Dobrý den, sháním pronájem parkovacího stání (dlouhodobě)
Nabídněte. Díky Martin Hempl / 730 512 335
martin.hempl@seznam.cz
Nové stanovy – hlasování na zítřejší porady SVJ
Dobrý den všem,
Dovolte mi, abych reagoval na program zítřejšího shromáždění + plán do kterého nás odstupující výbor + Avema nenápadně sunou.
Všem kdo četli návrh změny stanov je doufám jasné, že stávající a zároveň odstupující výbor nám připravuje “skvělou” záležitost do budoucna. Můžete mi vysvětlit proč navrhujete zrušení výboru a volbu JEDNOHO předsedy ? To je snad návrat k vládě jedné osoby jako zde byla při vzniku SVJ, p. Stehlíka.
Kontrolní orgán bude pouze činnost kontrolovat a nikoliv řídit !!
Všichni co zde bydlí od začátku víme jak tragicky situace vypadala. Schůze 1x za rok a p. Stehlík si s námi dělal co uznal za vhodné. Co bude pro SVJ dělat jedna vámi navržená osoba , když jste zde ve třech lidech nepředvedli téměř nic za vaše funkční období ? Stav objektu je celkem zanedbaný na okolnost kolik peněz platíme správcovské firmě.
Dle mého názoru by měl být Výbor jako orgán SVJ zachován a naopak by měl být ze 3 členů posílen na 5 členů (každý z jednoho vchodu) + by bylo vhodné zvolit profi předsedu z KLADNA (nabízí jej třeba správcovská firma Sunny- http://www.sunnykladno.cz/). Profi předseda by dohlížel na legislativní věci v SVJ a výbor složený výhradně z obyvatel našeho objektu by rozhodoval o investicích a dalších věcech v rámci našeho SVJ.
Stávajícímu výboru vytýkám tyto věci:
– účelovou snahu změnit stanovy SVJ před odstoupením a to hlavně k dobru správcovské firmy AVEMA
– zásadní věci jako jsou změny stanov jste nám měli zaslat daleko dříve a nejdříve s členy SVJ je řešit formou diskuze.
– Jak můžete při odstoupení plánovat další investice ? toto prosím již nechte na doufám nový výbor.
Dle mého názoru by se mělo tuto poradu řešit pouze odstoupení a volby nového výboru. Nový výbor by se měl následně domluvit jakým způsobem povedou SVJ. Následně by měl nový výbor svolat další shromáždění, kde představí svou vizi pro následující období,…..
Bohužel se zítra zřejmě nestihnu asi poprvé za 8 let zúčastnit porady SVJ a jako kandidáta do výboru mě to mrzí dvojnásob, nicméně doufám, že zdravý rozum sousedů zvítězí nad tímto účelovým plánem odstupujícího výboru.
Petr Bouša
Úklid v domě
Nedá mi to a musím tedy reagovat na příspěvek od Jakuba. Na posledním shromáždění byl přednesen navrh na položení dlažby ve vestibulech vchodů z důvodu špatné nebo znečištěné podlahy která prý nejde umýt. Na shromáždění jsem reagoval že podlaha jde umýt a zlehka. Tudíž nepovažuji investovat další peníze za zbytečnosti. Dále jsem si stěžoval na zhoršení úklid v domě, načež nám bylo sděleno že bude uklízečka informována. Vypadá to že se nic nezměnilo a bohužel mě docela překvapil Jakubův argument že uklízečka bude uklízet pouze hadrem. Chtěl bych tu těm, kteří toto forum sledují a nevím kolik jich je, asi moc ne, že dle posledního vyúčtování platíme za úklid 168621Kc za rok. Paní uklízečka uklízí 2x týdně. Šup sem sšp tam rychle zašmrdlat, sbalit noviny do auta a hurá do sběrny. Je to hnus. To je realita bohužel. Za tyto peníze by se měl dům blýskat na míle daleko. Za tyto peníze budeme mít uklízečku každý den a za měsíc nebude mít co dělat. Myslím si, že by si Avema měla sáhnout na srdce a zamyslet se nad sebou.
Jsem od samého začátku proti tomu aby Avema spravovala tento dům a zasahovala do dění v domě. Správce domu by měl být ve stejném městě jakož i samospráva by měla v domě bydlet.
Správce by měl provádět pouze vyúčtování a max právní pomoc. Nikoliv zasahovat do chodu domu.
Děkuji
Michal Koudelka
Úklid v našem domě
Dobrý den,
měl bych další dotaz a to tentokrát k úklidu objektu. Jelikož se poslední dobou začínám stydět vodit návštěvy po schodech k sobě do bytu a to z důvodu neustále špinavých schodů, tak jsem včera zkusil shody umýt sám.
Samozřejmě jsem použil oproti paní uklízečce rejžák a jen přípravek na mytí dlažby + hadr na setření vody.Výsledek před a po je vidět na přiloženém obrázku.
Musím konstatovat, že umytí schodů jednoho patra trvalo cca 40 minut a to jsem to nebral opravdu důkladně.
Opravdu námi zaplacená částka za úklid objektu nestačí k tomu, abychom měli schodiště čisté jako na obrázku?
Tímto netvrdím, že by bylo nutné dehonestovat paní uklízečku a požadovat po ní takovýto úklid pravidelně, ale jak jsem již psal našemu výboru, tak by zde bylo ideální nastavit řekněme “lepší” kvartální úklid objektu, kdy by se vzalo schodiště rýžákem.
Za úklid našeho objektu tuším platíme něco kolem 150 tis. ročně a tak by bylo dle mého názoru vhodné a žádoucí, aby byl také objekt dostatečně uklizen !!
Prosím výbor o vyjádření proč vám takto špinavé schody v objektu nevadí a jak se snažíte zastupovat zájem SVJ a vyjednávam podmínky s Avemou ohledně nastavení lepšího úklidu.
Děkuji
Bouša Petr
Informace o činnosti výboru, údržby,..
Dobrý den,
jelikož přestali chodit informace o činnosti výboru, tak prosím o informaci, čím se aktuálně zabýváte. Mám pocit, že se opět kolem objektu nic neděje.
Žádám vás tímto o vystavení smluv uzavřených s Avemou ohledně údržby okolí domu a úklidu. Zajímalo by mě co přesně je domluveno, že má pan údržbách v našem objektu provádět a co nikoliv.
1) Dětské hřiště – jelikož byla zeleň na jaře nedostatečně zastřižena a v současnosti není již nikým udržována, tak keře na dětském hřišti dosáhly místy již více jak 2m výšky. Myslím si že by bylo vhodné keře sestřihnout el. nůžkami.
2) koš na dětském hřišti byl více jak měsíc nevynesen, včera jej odnesla jedna z maminek za což děkuji
3) písek v pískovišti -> děti jej postupem času vyházely kolem pískoviště. Aktuálně je vhodné starý písek vyndat a doplnit novým. Zároveň by bylo vhodné vyměnit zakrývací síť, kterou jsem naposledy kupoval a připevňoval já. Rovněž by bylo vhodné zajistit síto a nářadí a prosít skrz něj část hřiště, kde je vysypáno nejvíce písku mezi kamínky.
To, že na dětském hřišti nacházíme vajgly od cigaret a lejna od psů mě už při “inteligenci” některých sousedů už nad ani nezaráží.
Na poslední poradě SVJ byly schváleny některé investiční záměry ze kterých jsem nezaregistroval žádné provedení:
1) Instalace čidel -> zřejmě ani po roce není provedena
2) oplocení pozemku-> bylo dohodnuté, že bude provedeno, ale ještě se zjistí, zda okolní majitelé odprodají část pozemků či nikoliv.
– porada měla být na jaře 2019, realizace před létem 2019 ->což opět nebylo
úprava kačírku na ploše pod balkony-> toto provedeno je (bohužel se asi minulo účinku, lejna od psů jsou zde stále)
Vybudování retenční nádrže – schváleno, ale mělo se projednat na jaře 2019
Vybudování odpočinkového místa – bylo schváleno, s tím, že bude domluveno umístění na jaře 2019.
Když si čtu ještě nyní zápis z porady SVJ, tak mě opravdu baví prosba p. Písaříka, aby nepouštěli do vchodu neznámé osoby. Na druhou stranu mi nikdo z výboru za celou dobu nevysvětlil a nový p. správce z Avemy se ani neobtěžoval odepsat na můj email proč se při každé poruše garážových vrat nechává celý objekt otevřen (vrata jsou nahoře) třeba 4 dny ? vždyť by stačilo požádat vlastníky garážových míst, aby dočasně do doby opravy parkovali své vozy mimo garáže, hlavně aby byl uzavřený objekt.
Závěrem:
1) opravdu nevím za co přesně platíme údržbu objektu, okolí domu a zeleně (za to že 2x do roka někdo poseká trávu ?).
2) co celý rok provádí výbor SVJ, když se na objektu nic neděje
3) proč chodíme na porady shromáždění o něčem hlasovat, když se dle našeho hlasování nic neprovádí
4) proč paní uklízečka parkuje neustále na zákazu zastavení (s cedulkou za oknem. To není Avema schopna si pronajmout v lokalitě dvě parkovací místa pro své zaměstnance, když zde mají ve správě všechny objekty.
Toto je můj pohled na věc.
Petr Bouša